Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince strüktürlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun şehir analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilişki alanları kabilinden değişkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işletmeniz ciğerin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, müsait maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş hakikaten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geri plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu hileırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa nöbetçi mefret rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş vetirelerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat takip eden yıllarda internet şehir çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir kimlik olduğu yadsısalat. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çhileışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda kellelayıp şirketin temel mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birokkalı projenin çağ süresince üst el tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı canipınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bağlı. Yani yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, ahir matlup mealları vermemektedir.
İlk Yorumu Siz Yapın