Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi kucakin, katı çok değmaslahatkeni kullanmaktadır. Oynak derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, sefa, güçlü hayat standartları, rahatlık, gönül rahatlığı, gelecek uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Kül bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya esasen pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın derç davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara yönelik yalnız nihai nişangâh, her hin elan okkalı satış olmakla baş başa, ekseriyetle, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın gayrı markalara tercih edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla baş başa, firmaların toplumsal mesuliyet adına veya kendileriyle müteallik çıhun herhangi bir düşünceyi savunmak veya reddetmek adına bünyelabilmektedir. Kül bunların tasar çizimı bünyelırken, en okkalı önem taşıyan iş, inandırıcı bir şekilde maslahatlenmesidir. Kimisi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimisi konusundan dolayı, kimisi maslahatlenme biçiminden dolayı, kimisi de seçilen tasar çizim tarafından dolayı, insanları ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, kimisi hin kullanılan oyuncuların maşer içinde malik başüstüneğu konumla müteallik olabilirken kimisi hin karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen düşüncemların ikna etmekten ırak olmasının bir gayrı nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, gayrı türlere nazaran elan azca ikna edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok azca cümle veya ifadelerin vaziyet aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir el unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, elan kudretlü bir el yaratabilmek kucakin, reklamlarda kullanılan hezel, ahenkli haller, güçlü hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanlar, el unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, fonlerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasar çizim biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda kelamünü ettiğimiz el unsurları esasta muhik seçilmektedir. Lakin burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla baş başa, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Kısaca seçilen el unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Amma genel olarak reklamlar inandırıcı geçmek zorundadır. Bunun nispetle muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın ana kuralı nişangâh kesime seslenme eylemek, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek kebir pay sahibidir. Böylece nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).
İlk Yorumu Siz Yapın